4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu uyarınca yapılacak bilgi edinme müracaatlarını değerlendirmek üzere Gelir İdaresi Başkanlığı bünyesinde Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliğine bağlı Bilgi Edinme Birimi oluşturulmuştur. Başvuru yapmadan önce, “ Özelge Arama Sistemi” ve “ Sıkça Sorulan Sorular” sayfalarında yer alan bilgilerden faydalanabilirsiniz.
Ayrıca Vergi İletişim Merkezi hattından (189), vergisel konularda danışma, ihbar yönetimi ve MTV işlemlerine ilişkin bilgi alabilirsiniz.
İlgili Mevzuat :
4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu
Bilgi Edinme Hakkı Kanununun Uygulanmasına İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik
Bilgi ve Belgeye Ulaşım Ücretleri:
Açıklama
Tebliğ ve Ücret Tarifesi
Posta ya da Bizzat Yapılacak Başvurular ile Faks Yoluyla Yapılacak Olan Başvurularda;
Gerçek Kişi Başvuruları için; Başvuranın Adı-Soyadı, T.C. Kimlik Numarası, Adresi, Telefon Numarası ve İmza bulunması gereklidir.
Tüzel Kişiler için; Ünvanı, Yetki Belgesi, Yetkili adı Soyadı, Adresi ve Telefon Numarası bulunması gerekmektedir.
Adres | : | Mersin Vergi Dairesi Başkanlığı |
İnsan Kaynakları Müdürlüğü/Bilgi Edinme Birimi | ||
Mesudiye Mah. Kuvayimilliye Cad. No:78 Kat:12 Akdeniz/MERSİN | ||
Fax | : | 0 (324) 337 42 38 |