Buradasınız

Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında Başarılı Olarak Mersin Vergi Dairesi Başkanlığına Atanmaya Hak Kazanan Adaylara İlişkin Duyuru

Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında Başarılı Olarak Mersin Vergi Dairesi Başkanlığına Atanmaya Hak Kazanan Adaylara İlişkin Duyuru

GELİR UZMAN YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAVINDA BAŞARILI OLARAK MERSİN VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ATANMAYA HAK KAZANAN ADAYLARA İLİŞKİN DUYURU

11 Aralık 2021 tarihinde yazılısı, 14-24 Şubat 2022 tarihleri arasında ise sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında başarılı olarak asil listede yer alan adaylardan istenecek belgeler.

Söz konusu belgelerin Mersin Vergi Dairesi Başkanlığına (Personel Müdürlüğü) yazının tarafınıza tebliğ tarihinden itibaren 10 gün içinde, Kuvayi Milliye Cad. No:78 Kat:12 Akdeniz/MERSİN adresimize şahsen müracaat edilerek teslim edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde Gelir İdaresi Başkanlığı Gelir Uzmanlığı Yönetmeliğinin 17'nci maddesinin üçüncü fıkrası uyarınca atanma hakkından vazgeçilmiş sayılacaktır.

İSTENİLEN BELGELER

1-

Nüfus cüzdanı fotokopisi (3 adet)

T.C. kimlik numarasını mutlaka içermesi gerekmektedir.

-Fotokopiler, aslı ile karşılaştırılarak Başkanlığımızca onaylanacaktır.

2-

Öğrenim durumuna ait bilgi ve belgeler

*

Yüksek öğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

*

Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı veya 4 yıllık lise) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

(diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)

*

Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği.

3-

4 adet vesikalık fotoğraf

(Son üç ay içinde çekilmiş 4,5 x 6 ebadında renkli vesikalık olacaktır.)

Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik” hükümlerine uygun olması gerekmektedir.

4-

Erkek adaylar için askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair beyan formu (İndirmek İçin Tıklayınız)

(Askerliğini yapmış veya askerlikten muaf olanların ilgili belge örneklerini de teslim etmeleri gerekmektedir.)

5-

Adli sicil veya adli sicil arşiv kaydına ilişkin belge

6-

Sağlık Durumu Beyan Formu (İndirmek İçin Tıklayınız)

7-

Güvenlik Soruşturması Formu (2 adet) (İndirmek İçin Tıklayınız)

Formun aşağıdaki açıklamalara uygun şekilde, bilgisayarda iki nüsha olarak, silinti ve kazıntı yapılmadan eksiksiz doldurulması gerekmektedir.

a) İkametgah adresinin “Adrese dayalı nüfus kayıt bilgi sisteminde” yer alan adres bilgisi ile aynı olması gerekmektedir.

b) Vefat eden yakınlar için “VEFAT” yazılacaktır.

c) Kişi hakkında verilmiş mahkûmiyet veya halen devam eden ceza davası varsa ilgili yer işaretlenecektir.

d) En son çalışılan yer kısmına iş yerinin adı - adresi ve çalışılan tarih aralığı yazılacaktır. Daha önce hiçbir yerde çalışmayanlar bu bölümü boş bırakacaklardır.

e) “Şahsın imzası” kısmı imzalanacaktır.

f) Güvenlik Soruşturması Formundan 2 adet çıktı alınacak. Ayrıca formu doldururken yapılması muhtemel hataları düzeltebilmek için formun USB flash bellek içerisinde getirilmesi gerekmektedir.

g) “Aileye Dair Bilgiler” bölümünde aile bireylerinin hem adres hem de irtibat bilgileri (telefon numarası) yazılacaktır. Adres yazarken semt ve il adı mutlaka yazılması yazılacaktır.

8-

Mal bildirim formu (İndirmek İçin Tıklayınız)

9-

Halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge.

10-

KPSS Sonuç Belgesi

11-

Atama Başvuru Formu, (İndirmek İçin Tıklayınız) (Excel Formatı İçin Tıklayınız.)

NOT:

-Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.

-İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar.

-Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.

-Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir.

-Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.